Monday, November 3, 2014

My Wedding Guest Book...

Salam semua... Haa siapa yang bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi? Now guest book menjadi 1 fenomena di setiap majlis perkahwinan. Apa tujuannya? Sebagai tanda kenangan daripada para tetamu yang hadir mencoretkan sesuatu yang indah dan doa-doa yang baik untuk pengantin.. Saya pun tak terlepas meletakkan guest book di 1 sudut berhampiran dengan pintu masuk dewan. (Kisah wedding saya tahun lepas). Sebab ramai yang tanya mana saya dapat guest book yang comel tu.. So saya share kat sini. Semuanya saya beli secara online pakej termasuk hiasan meja. :) 





So siapa-siapa nak order guest book handmade yang eksklusif ni boleh dial number kat bawah ni.. atau terus ke SINI. Harga pakej serendah RM60.00 disediakan!



Misya : Masih tersimpan rapi.

1 comment:

  1. BW sini pulak ^^
    lama betul dh x BW hehe
    Jom ke blog Cik ANis

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...