Thursday, November 13, 2014

Pemenang Segmen 8 Jam Bersama Misya : Siapa terpantas?

Salam semua.. Semalam saya lancarkan segmen singkat special meraikan page view saya mencecah 800k. Terima kasih buat mereka yang sudi dan sempat join. So tamatlah sudah Segmen 8 Jam Bersama Misya : Siapa terpantas? Jadi, siapakah yang terpantas itu??? Jeng-jeng-jeng... 


Sehingga jam 5.30 petang semalam hanya 5 orang peserta sahaja yang join! Huhu siapa tak join tu sangatlah rugi sebab saya nak review blogger terpantas yang sertai segmen saya. Best-best entry dorang. Nanti saya akan review dan jawab 1 persatu soalan mereka. So siapakah 5 yang bertuah itu?


Tahniah dan terima kasih kepada mereka yang sertai! Tunggu review dari saya ya. Yang tak dapat join, InsyaAllah next time saya wat lagi ya.=) 

Misya : Pantas menaip sms.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...