Tuesday, November 4, 2014

Photoshoot for Elken Club Magazine Cover as GenY Power!

Salam semua... Wah sudah lama saya tidak berphotoshoot persis seorang model. Ngehehe. Almaklum sejak kahwin memang dah tak aktif bermodelling. Tapi baru-baru ini dapat saya melepaskan kerinduan beraksi depan kamera special untuk cover majalah! Huhu terus cover page u!;)


Alhamdulillah, setelah berada hampir 1 tahun setengah di Elken, saya dan husband dapat mengecapi sedikit kejayaan... Kami berjaya merangkul status GenY Power (GenY = lahir tahun 80an) kerana mencapai income bulanan melebihi 5 angka sebulan. Syukur... Jom view apa yang berlaku sepanjang sesi photoshoot berlangsung.


Saya antara yang datang awal untuk di fotoshoot kan.. Sebab hubby kerja so kena setel awal-awal, maka bolehlah dia proceed ke tempat kerja.

Nak siap dah!

Amboi, incik suami pun nak mekap juga!

Pewwitt! My encem boy...;)


Backdrop semua sudah ready... Tema grey, white & black...

Posing ala-ala GenY gitu..









With CCM Farah yang luar biasakk... 

We are GenY Power!


Tak sabar nak tengok result nya.. Apa la yang akan jadi kat muka saya yang semakin tembam ni. Huhu.. Lama tak shoot agak kekok tapi sepanjang shooting, kami dilayani macam raja! Dimekapkan, disiapkan, diajar posing dan sebagainya very the tip top! Elken memang superb! TQ Elken for giving us this opportunity. Tak sangka dah tak wat modelling pun masih berpeluang untuk photoshoot lagi. Siapa yang belum jadi ahli tu cepat-cepat jadi ahli untuk dapatkan Majalah Elken Club anda! Bakal keluar dengan wajah saya, suami dan para achievers yang lain sebagai penghias cover!!!


Misya :  Memburu GenY Elit pula.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...