Wednesday, November 12, 2014

Segmen 8 Jam Bersama Misya : Siapa terpantas?

Salam semua.. Hooray! Hari ni on je dashboard ternampak page views sudah mencecah 800k! Syukur Alhamdulillah walaupun tak sehebat blogger-blogger termasyhur yang lain dah capai berjuta-juta reader tapi at least 1 pencapaian terbaik buat saya sebagai blogger part time. =) So, apa yang specialnya hari ni saya nak lancarkan segmen terpantas yang akan berlangsung selama 8 jam sahaja! Memang saya suka dengan angka 8 ni sebab manyak ong la kata orang cina. Huhu.. Camne nak join?

1. Mestilah wajib jadi follower saya!
2. Buat 1 entry bertajuk : Segmen 8 Jam Bersama Misya : Siapa terpantas?
3. Copy paste banner di bawah dan backlink ke entry ini.

Link untuk copy banner di SINI.

4. Special request! 
Sila jawab soalan ini : Jika anda diberi masa 8 minit untuk bertemu dengan saya, apa anda nak buat? Hehe..;) [Contoh : Selfie ke, ucap kata-kata semangat, bagi hadiah & etc]

5. Siap entry anda? Komenkan link entry anda di bawah ni ya!=)


So, siapa 8 terpantas yang join akan di review oleh saya! 1 entry 1 review tau..;) Selebihnya yang tak jadi 8 terpantas, akan masuk dalam bloglist saya.. Jadi, apa tunggu lagi? Cepat-cepat hantarkan link penyertaan anda! Kita tengok siapa yang kena! ^_~

Tamat jam 5.30 petang 12 November 2014!

Jangan lupa dijemput semua join segmen bloglist saya untuk tahun 2015 yang sedang berlangsung di SINI.

Misya : Tak kuat lari. 

5 comments:

  1. Saya join. Hehehehe.

    http://ceritaejoy.blogspot.com/2014/11/segmen-8-jam-bersama-misha-siapa-terpantas.html

    ReplyDelete
  2. N join juga :D

    http://kapas-putih.blogspot.com/2014/11/segmen-8-jam-bersama-misya-siapa.html

    ReplyDelete
  3. sy sudah join :D
    http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/11/segmen-8-jam-bersama-misya-siapa.html
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  4. join ya
    http://adna2029.blogspot.com/2014/11/segmen-8-jam-bersama-misya-siapa.html

    ReplyDelete
  5. saya join....
    http://yangbaik.blogspot.com/2014/11/segmen-8-jam-bersama-misya-siapa.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...