Friday, August 29, 2014

When my husband become Emcee for Elken's Event.....;)

Salam semua.. Pewiittt! Dats my husband! Incik Amad dilantik menjadi emcee baru-baru ni dalam salah satu event Elken bersama-sama leader kami. Tak sangka dulunya husband saya ni tak berkeinginan pun nak involve dalam bisnes ni bersama-sama saya. Bukan anti tapi takde hati nak buat. Bukan mudah nak pujuk beliau join tapi sebagai isteri, pandai-pandailah gunakan kuasa memujuk dan ambil hati suami. Jangan paksa tapi kena bijak mengawal keadaan. Alhamdulillah lama-lama husband saya faham dan dia kesian tengok saya bersungguh-sungguh wat Elken sorang-sorang. Income pun makin stabil barulah dia involve. Luar biasakk suamiku....!

Muka confident je.. Kelebihan suami saya ni, dia tak pernah rasa takut nak bercakap depan orang ramai. Dia kata nak watpe takut? Cakap jela.. Huhu..

Memeriahkan suasana..

Sesi penyampaian pin Believer kepada mereka-mereka yang komit CBP Plus. Perghhh best tu! Komit je terus dapat award! Belum dapat income lagi tau tapi dah diraikan.

Salah seorang yang naik stage adalah fighter saya Kak Siti Aminah (tudung oren) dan Abang Lan (baju belang-belang).

Tahniah semua Believer! Lepas ni dapatkan pin fighter pula.


Tuu dia my husband beraksi sebagai emcee majlis..

Tak sangka ada bakat suamiku ini. Syabas darling!


Misya : Bakal speaker di Elken.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...