Monday, August 18, 2014

Amaran! Produk Elken bukan daripada Israel!

Salam.. Oops!! Notis pengumuman sudah keluar.. Ini gara-gara ada pihak yang cuba menjatuhkan imej dan kredibiliti Elken menuduh dan menabur fitnah mengatakan produk Elken daripada Israel. Aduhai tergelak besar saya... Kalau ya pun tak suka buat Elken/ tak gunakan produk Elken/ benci atau anti-MLM sekalipun, janganlah pergunakan isu semasa untuk heret Elken masuk dalam isu nonsense sebegini.. Kan dah keluar statement amaran dari admin Elken..;) 




Elken No. 1 in Malaysia.. Local Human Developing Company terbaik di Malaysia. Anda di mana?


Sponsored by Misya Ahmad

Nak boikot produk from Israel, teruskan... Alhamdulillah.. So far saya tiada masalah tentang itu. Sebab Elken ada pelbagai produk boleh menggantikan yang biasa-biasa anda pakai di luar sana.:) Klik SINI untuk info lanjut. 

Misya : Tanda benci tapi rindu.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...