Wednesday, August 6, 2014

Dapat juga tonton telemovie Hantu Selfie!

Salam semua.. Raya ketujuh baru ni Astro ada siarkan 1 drama telemovie bertajuk Hantu Selfie lakonan Zizan dan Emma Maembong. 1st time tengok iklan tentang drama ni saya teruja dan tak sabar nak tonton. Almaklumlah sekarang memang tengah musim giler berselfie! Huhu.. Tapi sayangnya pada hari yang dijanjikan saya terlepas peluang nak tengok! Huhu.. Kaciwa juga rasanya. Tunggu-tunggu kot ada tayangan ulangan ke kan tapi still takde. 

Disebabkan teringin sangat nak tengok cite ni maka try search dalam YouTube, akhirnya ada juga orang upload full movie! Yahooo happy sesangat! Hehe.. Jom sama-sama kita tonton drama seram komedi ni...;)



Mengisahkan Zizan yang gila berselfie tak kira masa dan tempat, akhirnya menemukan nya dengan roh seorang gadis lakonan Emma Maembong yang ingin menuntut bela atas kematiannya selepas dibunuh. Nak tahu apa kesudahannya? Kenalah tengok.. Huhu...




Misya : Gila selfie raya.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...