Wednesday, August 6, 2014

Jom terokai rahsia Mudahnya Menjemput Rezeki...

Salam semua.. Good morning!!!=) Still mood raya lagi? Huhu.. Udah-udahla tu.. Jom cari rezeki... Raya hari tu ramai dah pokai kan? Almaklumlah nak bergaya sakan di hari raya.. Huhu.. Semalam jalan-jalan kat MPH Alamanda ternampak 1 buku menarik yang dah lama saya cari. Buku ni agak femes dan ramai yang dah baca. So, teringin juga mahu membacanya.. Mudahnya Menjemput Rezeki.. Karya Fathuri Salehudin.


InsyaAllah senang rezeki dijemput. Apa beza menjemput rezeki dengan mencari rezeki? Ahha, itulah rahsia yang akan dikupas dalam buku unik ni. Siapa yang belum ada, try la beli. Sangat bagus buku ni sebab tengok tajuk je dah tahu banyak ilmu dan tips boleh didapati daripada buku ni. Almaklum kadang dalam kita mencari rezeki terlupa sesuatu untuk mendapatkan keberkatan daripada Allah swt. Kaya-raya bukan sahaja di dunia tapi di akhirat juga.. Jom baca!=)



Misya : Pernah ada hobi membaca novel.

3 comments:

  1. Baru habis baca..memang best buku ni.semoga dpt beramal

    ReplyDelete
  2. Saya pun ada satu, memang best dan sesuai dipraktikkan dalam kehidupan..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...