Monday, August 11, 2014

Lelaki Vietnam menderita tumor kaki...

Salam semua. Alahai.. Kesian sungguh saya melihat penderitaan seorang lelaki dari Vietnam yang mengalami penyakit tumor pada kaki kanan sehinggakan kaki tersebut membengkak membentuk ketulan yang sangat besar. Menyebabkan beliau tak dapat berjalan dan sukar bergerak ke mana-mana.


From PenMerah [dot] com : "Ya TUHAN berikanlah kesembuhan kepada Nguyen Duy Hai di Da Lat, Vietnam yang menderita penyakit tumor pada kaki kanannya sehingga ia boleh hidup sehat dan normal kembali kondisi kaki kanannya itu seperti ENGKAU ciptakan, dan permudahkanlah hidupnya serta berikanlah kesabaran kepadanya dan keluarganya dalam menjalani ujian hidup ini, Amin."


Tanpa kira agama atau bangsa, doa kan saja yang baik-baik..:)


Misya : Doa senjata Mukmin.

1 comment:

  1. kesiannya dia.. takleh g mana-mana sebab penyakit ni.. harap ada jalan penyelesaian..

    Update SEGMEN: BW sambil Menghayati Bulan Ramadhan

    http://kapas-putih.blogspot.com/2014/08/update-segmen-bw-sambil-menghayati.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...