Saturday, August 9, 2014

Boikot produk Israel? Saya ada alternatif... Use Elken Love Elken!

Salam.. Boikot! Boikot! Boikot! Itulah kempen yang tengah hangat sekarang bagi mengecam tindakan rejim Zionis menyerang Gaza, Palestin. TAPI lumrah kehidupan sekarang dikelilingi oleh produk dan barangan keluaran Israel sendiri tanpa kita sedari. So, ramailah yang berbelah bagi nak boikot ke taknak, nak boikot ke taknak rite? 


TAPI tak jadi masalah bagi saya sebab kebanyakan jenama dari Israel ni dah lama saya tak gunapakai. Alhamdulillah.. Sebab apa? Sebab saya punyai PILIHAN yang lebih baik!=) 



Yes, Elken!!! Tanpa Nestle, tanpa P&G, tanpa Johnson & Johnson saya masih boleh meneruskan kehidupan seperti biasa tanpa menyumbang apa-apa kepada Israel. Yang paling best boleh jana pendapatan lagi! Elken company Malaysia.. Menghasilkan 200 lebih jenis produk bertaraf dunia dan berkualiti tinggi. Dari berus gigi sampai lah ke water treatment!







See.. Ada banyak pilihan di Elken.. Di rumah saya sendiri dari depan rumah sampai belakang rumah semua menggunakan produk Elken. No more Milo, no more Coffee Mate.. Only Elken!=)


Yang paling best sekarang ada offer untuk mereka yang baru join Elken. Boleh beli pakej produk Everyday dengan harga diskaun RM35.50 sahaja!!=) Yang paling penting produk Elken TIADA LEMAK TRANS yang membahayakan kesihatan! Best rite? Tak menyumbang kepada Yahudi, kesihatan pun terjaga dan siap leh jana side-income lagi. Nak tahu camne? Cepat-cepatlah pm/wasapp saya di 016-9561764!



Misya : Tanggungjawab sosial seiring dengan keperluan hidup.




4 comments:

  1. selalu g elken bila ada promo atau ada kupon..huu agak mahal sesetengah barang nya

    ReplyDelete
  2. wah banyak jugak yer produk elken ni . . ingatkan dya ada minuman kesihatan je . . hehe .

    ReplyDelete
  3. @Iola nak murah silalah beli brg2 bese keluaran Israel tu..;) sebab tu org wat Elken tak pernah ckp mahal sbb boleh jana income. Ada duit pasti takkan complaint mahal utk brg yg benar2 berkualiti dan dijamin selamat.

    ReplyDelete
  4. @Sweethoneybelle Yes darl.. Elken ada lebih 500 jenis produk. =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...