Sunday, July 24, 2011

Keputusan Contest! Thanks so much kepada semua pengundi.

Salam semua.. Watpe di hujung-hujung minggu ni? Mesti tengah dok lepak-lepak.. Samalah macam aku ni haa.. Oklah aku nak khabarkan tentang keputusan contest-contest yang aku telah join.. Mungkin ada yang tertanya-tanya aku menang ke tak.. Kan? So far Alhamdulillah ada keputusan yang menggembirakan. huhu..=) Cuma tak tahu peringkat final nanti ada rezeki menang ke tak.. 

1st : Pencarian Gadis Warisan by Warisan Chanteq. Full story leh review SINI.
Result : Alhamdulillah.. Dapat tempat kedua dan terpilih sebagai Top 10 untuk ke final. Thanks Warisan Chanteq cause give me opportunity to participate this contest.
Thanks wat semua pengundi yang disayangi. Syukur Alhamdulillah aku layak terima RM50.00 sebab berjaya mengumpulkan more than 1000 votes. huhu.. Rezeki....=)


2nd : Contest Gayaku by Jesselton Shop. Full story from HERE.
Result : Alhamdulillah menang tempat ketiga. So, dapat voucher shopping online sebanyak RM50.00. Syoknya!! hehe...
Baru je guna voucher untuk beli baju. Ngeee...@_@ Tapi Jesselton Shop memang best. Banyak baju cantik-cantik dan murah..


3rd : My Inspiration Contest by Trendy Shawl. Full story, please review HERE.
Result : Dukacita aku tidak berjaya. Huhu.. Takpela, lagipun aku kurang promote contest ni.. Akibat kekangan masa. Saingan lain lebih hebat. Tahniah wat kawan-kawan lain yang menang..=)

Pape pun sokongan dan kesudian para pengundi amatlah dihargai. Especially pengundi-pengundi setia from my family and my friends. Tak pernah lupa click like setiap kali aku join contest. Such as my mom, my sis, aunties and cousins. They are supporters who always give me encourage in anything. Love you all so much!!=)



Cik Misya : Nak promote vote untuk contest lain pula. hehe... Chaiyok-chaiyok!=D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...