Tuesday, December 1, 2020

Dato' Siti Nurhaliza hamil anak kedua!

Salam. Allahuakbar, sis happy sangat bila dengar berita ini! Dato' Sri Siti Nurhaliza mengumumkan beliau sedang hamil dan kini kandungan beliau sudah berusia 4 bulan. OMG happynya sis!!! 

Tokti telah umumkan berita gembira tersebut melalui laman instagram dan page facebook beliau.


Menurut Dato' Siti atau mesra dipanggil dengan Tokti,

"Alhamdulillah. Hari ini 1 Disember 2020, saya dan suami membuat pengumuman rasmi mengenai kehamilan saya yang sudah pun berusia 4 bulan.

Tiada niat untuk berdiam diri selama beberapa bulan ini namun saya dan suami berfikir, apabila tiba waktu yang sesuai, kami tetap akan berkongsi berita ini dengan semua, terutamanya keluarga, saudara mara, sahabat handai, para peminat dan sesiapa sahaja yang mengenali kami.

Saya memohon doa kalian supaya saya dan bayi di dalam kandungan diberikan kesihatan, dipermudahkan hari-hari saya ke depan ini sehinggalah saat melahirkan nanti.

Terima kasih sekali lagi kepada kalian yang sangat memahami dan tidak putus mendoakan saya selama ini. Saya amat bersyukur di atas kurniaan Allah ini, anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih.

Alhamdulillah. Terima kasih semua dan doakan saya ya!"


Pengumuman istimewa ini juga boleh ditonton di Youtube :https://youtu.be/ECitgIjV_2Y

Sis is one of the peminat Tokti since zaman remaja sis. So everything about her especially tentang berita kehamilan buat sis rasa happy & excited. Masa tokti first pregnancy dulu pun sis punyalah excited. Sebab kebetulan lepas sis disahkan pregnant, Tokti pula announce dia pun pregnant. Huhu. Almaklum kami antara yang lewat mendapat cahaya mata. So dats why i feel her. Now dah nak masuk 2 orang dah. Sis memang dah 2 orang dah. Hehe.. 

By the way congratulations Tokti dan husband, Dato K! Bertambah meriahlah family dorang. Jaga diri baik-baik ya Tokti.. Much much love from us Mommy Misya, Erina & Baby Soffea..


Misya : Anak ketiga? Oopsss!!!

4 comments:

  1. Baru baca jugak td.. akhirnya dia umumkan jugak walaupun dh nmpk dh hint sikit² di ig anak menantu dia.. happy sgt dgr kan.. semoga urusan tokti dipermudahkan sampai ke akhir kehamilannya

    ReplyDelete
  2. Dah dengar jugak..Semoga dimurahkan rezeki selalu tok ti

    ReplyDelete
  3. sama la..happy sangat dengar berita dia pregnant tu. Moga dipermudahkan semuanya untuk Tokti dan keluarga :-)

    ReplyDelete
  4. semoga urusan Tokti dan keluarga dipermudahkan

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...