Tuesday, December 29, 2020

Review Blog || Ke Arah Mencari RedhaNya by Naim

Salam. Next blog yang sis nak review adalah blog Ke Arah Mencari RedhaNya by Muhammad Naim Abdullah. Ok seperti nama blognya, posting / entry-entry dalam blog ni mostly berunsurkan Islamik. Jarang ada blogger yang tampil dengan idea blog begini. Mungkin ada tapi kebanyakannya blogger wanita. Yang buat saya respect, beliau sudi join segment saya dan jadi blogger ke 7 terpantas yang join. :)



But still ada juga entry-entry lain yang blogger update mengikut perkembangan semasa. Cuma dari segi susun atur blog, saya rasa blogger masih dalam proses mengemaskini blo beliau sebab still ada sub-menu masih belum dikemaskini. But its okey, blog saya pun still masih nak kemaskini lagi. huhu. Cuma saya kagum camne beliau boleh letak banyak-banyak iklan dalam blog beliau? huhu. Sebab sis punya blog sampai sekarang adsense taknak approve. Hmmm... By the way keep blogging ya saudara Naim. TQ sudi luangkan masa join my segment. :)


Misya : Suka blogger yang menulis tentang Islamik secara natural (bukan judgemental).


2 comments:

  1. Assalamualaikum. Sama2. dan terima kasih juga kerana review kembali. Yes blog still editing lagi hehe

    ReplyDelete
  2. yes. kita sama. suka bacaan yg tidak judging.
    naim menulis santai. releks bila kita baca :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...