Wednesday, December 2, 2020

F.Timber 12.12 Sales || Banyaknya promo!

Salam semua. Siapa sempat grab F.Timber 11.11 sales last month? Yang dah grab, thank you so much! Sis sampai tak menang tangan and tak sempat sangat nak update blog sebab order masuk bertalu-talu almost everyday. Giler betul penangan 11.11 sales. Ada yang borong 3-5 unit bag terus sebab nak bagi hadiah kat family dan kengkawan. Moga murah rezeki uols yang sudi support sis. Yang tak dapat grab, don't worry. This December month, F.Timber melancarkan 12.12 sales dengan pelbagai promosi menarik. Sis sendiri dah grab dah pun. Ahaks! So uols jangan terlepas lagi okeys. 

12.12 ni sedang berlangsung dan akan berakhir pada 12 December 2020. So uols please alert ya if taknak terlepas peluang memiliki beg F.Timber kegemaran uols dengan harga runtuh. 

During 11.11 sales Ayu Series ni antara yang laku keras. Clutch comel ni hanya berharga RM49. Harga asal RM99. Ada 3 warna je still available. Pink, brown and black. Warna terlaris iaitu red dah sold out! Ada yang borong 2-3 unit Ayu Series ni.

Ahha untuk yang suka gaya sporty, Jack and Jill series ni memang sesuai untuk uols. Ada 2 design dan setiap design ada 6 warna pilihan. Boleh pilih design mana ikut style uols. Last month harganya RM69 lepas diskaun. But this month untuk 12.12 sales, turun lagi harganya jadi RM63 sahaja!!!

So marilah pilih mana yang uols berkenan okeys. Bagi hadiah kat anyone yang suka gaya-gaya sporty camni.

Vera series sebelum ni meletop dengan promo combo setnya. But now uols boleh beli asing-asing dengan harga RM99 untuk tote bag dan RM69 untuk sling bag. Ada 4 jenis warna iaitu red, brown, blue and black. Blue tote bag hanya tinggal 1 unit sahaja lagi weh!!

This is the best promo for 12.12 sales!! Semua beg ni hanya berharga RM69 jek! Guys, sis beli beg-beg ni asalnya harga RM100++ tau. Adoyai ruginya if uols tak grab!! Yang beg galas tu bolehlah hadiah kat adik or anak-anak. Yang tote dan sling bag tu bolehlah hadiahkan untuk mak dan mak mertua uols. Sempena Hari Krismas dan Tahun Baru ni why not? Every bag ada 3 warna pilihan.

OMG dah dapat diskaun, F.Timber bagi lagi FREE GIFTS! Untuk pembelian RM50 ke atas, uols akan dapat free cardholder manakala kalau uols buat pembelian RM100 ke atas, F.Timber tambah 1 lagi free gift iaitu Origami Tissue Box yang sangat cute. Both gifts ni bernilai RM68 tau tapi F.timber bagi free je uols!



And the last but not least, untuk beg-beg selain promo di atas, uols masih boleh beli dengan harga diskaun 10%! Just pilih je beg mana uols nak dan dm sis segera untuk check stock yang masih ada.
Ok kat mana nak tengok koleksi beg-beg F.timber ni? Uols boleh follow my IG @ftseller_bymisya atau join group telegram VIP Catalog di SINI. Any latest collections dan promo-promo terkini akan di update dalam group telegram terlebih dahulu. So anda akan jadi yang terawal mengetahui any updates. Even sis ada promo khas untuk yang join group VIP tau. Boleh ajak kawan-kawan & family ramai-ramai join this group. 

Oopss ada 1 lagi sis akan update. Koleksi yang pernah jadi hot selling tahun 2019 kini kembali sempena 12.12 sales. Meet the hottest and cutest, Celest Series.. 

Celest Series ni sangat unik dan comel. Warna-warnanya pun sangat menarik. Yang bestnya harga dia tak sampai RM100 pun untuk this exclusive limited design. Sis akan update dalam next entry okeys. Stay tune.. 

So uols jangan lepaskan peluang grab 12.12 sales ni okeys. Ada yang terlepas 11.11 sales merayu-rayu kat sis supaya promo dilanjutkan tapi sis takleh wat pape sebab semuanya F.Timber yang decide. So cepat-cepat dm sis di instagram or Whatsapp sis terus ke SINI.


Misya : Always support biz kengkawan. 

4 comments:

  1. uuish banyak juga yang comey2.. suka beg crossbody..
    skrng banyak betoi choices rambang mata nak plih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes betul memang banyak choice. Pilihlah 1 sis. hehe

      Delete
  2. wahh yang Jack & Jill series tu comel!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...