Wednesday, December 23, 2020

Review Blog || JMBelog

Salam. Ok review blog terpantas diteruskan dengan Blog JMBelog. Actually ini adalah blog yang sangat rajin any segment anjuran mana-mana blogger pun. Very supportive! :) Dalam entry penyertaan Segmen 10 Blogger Terpantas beliau ada mention bulan Oktober merupakan bulan kelahiran arwah ayahanda tercinta beliau. Ayah kandung dan ayah angkat. Sedih juga sis baca. Moga roh mereka ditempatkan di kalangan orang beriman. 



Simple je JMBelog ni. Tapi JMBelog memang sangat rajin update entry. Ada pelbagai kisah dan panduan dikongsikan dalam blog beliau. Kira bagi saya ala-ala poket Doraemon, macam-macam ada! hehe.. Tak banyak yang boleh saya review sebab memang JMBelog ni sangat simple. hehe.. Apa-apa pun terus berblogging JMBelog! 


Misya : Kadang mood malas nak update entry.

3 comments:

  1. JM sedang diduga. Doakan semoga beliau tabah dan dipermudahkan segala urusan. Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke? sakit ke? Moga JM baik2 saja dan dipermudahkan segala urusan.

      Delete
    2. Semoga dipermudahkan semua urusannya....

      Delete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...