Monday, January 14, 2019

Update Segmen Bloglisted 2019 by Misya


Salam. Alhamdulillah tamat sudah simple segmen pencarian bloglist saya sempena menyambut tahun 2019. Terima kasih kepada yang sudi menyertai segmen ni. Walaupun takde hadiah gempak-gempak untuk direbutkan tapi uols sudi luangkan masa dan tenaga menaip entry untuk join this segmen. Tq tq tq so much! So seperti yang telah dijanjikan, blog anda semua telah disenaraikan di bloglist saya (belah kanan) di blog ini. Hope dapat membantu meningkatkan trafik uols. Moga ukhuwah antara kita terus terjalin. Maaf lambat update sebab agak sibuk dengan tugas di office dan di rumah. Love uols!



Misya : Senarai putih.

5 comments:

  1. aik ni mama ada join tak. macam terlepas pandang jer huhu

    ReplyDelete
  2. @mamapp hehe mama ada tinggalkan komen tapi tak join.. its ok :)

    ReplyDelete
  3. Yay, dah masuk bloglist. Thanks, Kak Misya😊.

    ReplyDelete
  4. selemat bersegmen..:)
    tak sempat nak join.. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...