Sunday, January 20, 2019

Lychee Sundae McD terlalu manis?

Salam. Now dekat McDonalds tengah promo aiskrim sundae dengan topping perisa lychee. Dah pernah rasa ke uols? Saya memang suka try setiap kali McD keluarkan aiskrim flavour baru. Latest  is flavour laici ni. Tengok poster nampak menarik sebab warnanya pink. I love pink! hehe.. SO wajiblah try ye dop?



Actually husband saya yang belikan aiskrim ni. Mula-mula saya tak tahu perisa apa sebab masa try 1st time ingatkan flavour pink guava. Rupa-rupanya laici. Yela tak aspect la laici sebab buah laici kan warna putih. 

Pendapat saya kali ni flavour laici ni agak kurang menyengat berbanding perisa lain. Plus rasanya agak manis compare dengan perisa lain macam orange/banana/durian. 

For me, sekali rasa enough la. Kalau flavour lain biasanya saya nak makan beberapa kali. This one, sekali cukuplah. Maybe saya bukan penggemar buah laici kot. Tapi kalau makan kat restoran selalu je order air laici. Hahaha gedixxx! But for those memang suka dengan laici, perisa ni memang sedap cuma terlalu manis untuk saya. 



Misya : Saya terlalu manis untuk aiskrim ni.:p 


6 comments:

  1. Owh.. ada perasa baru ye.. pink pula warna dia..

    ReplyDelete
  2. haritu nk try jugak flavour baru tapi takut takut 😂 takut taksedap

    ReplyDelete
  3. Saya pernah beli aiskrim McD yang harga RM 1 tu je sebab bagi saya harga untuk perisa lain agak mahal. Tapi yang perisa laici ni nampak lain daripada yang lain.

    ReplyDelete
  4. Dah rasa juga aritu, okay sedap juga


    Btw, dah update dalam blog list untuk SEGMENT BLOG LIST AZLINDA ALIN 2019. Tahniah terpilih :) !

    ReplyDelete
  5. last week ada beli
    yup...terlalu manisss
    cukuplah try sekali
    prefer sundae yg original tu je
    just nice hihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...