Sunday, February 19, 2017

Tamat || Segmen Bloglisted Misya 2017

Salam semua. Waduh kesibukan sampai lupa nak update tentang segmen saya! haha.. Oklah saya nak maklumkan Segmen Bloglisted by Misya 2017 telah tamat!!!



Terima kasih kepada 23 orang peserta yang sudi luangkan masa untuk join segmen tak seberapa saya ni. Automatik anda semua saya akan masukkan dalam bloglist saya untuk sepanjang tahun 2017. :) Oh ya! Saya tak lupa janji saya nak pilih 3 blog bertuah dari kalangan peserta untuk di review. Yang tu saya akan maklumkan dalam entry yang lain. Saya nak jenjalan dulu ke blog-blog peserta. Lets blogwalking.....!


Misya : Sibuk cari rezeki.

4 comments:

  1. Wahhh! Moga saya terpilih sebagai blogger bertuah tu. Hehe :P

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Cik Misya sbb pilih blog Mai untuk masuk dlm bloglist sini. Hehhe
    Tak sabar nk thu siapa lucky yg kena review tu.

    ReplyDelete
  3. Tahniah pada semua dan terima kasih... =)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...