Monday, February 6, 2017

Photoshoot Earth Theme ft. Incik Baha

Salam. Oh yeahh lama tak share portfolio terkini.  Kolaborasi dengan photographer Incik Baha a.k.a IB from Annahar Photography dan makeup artist Kak Ummi Kalsom. Dah lama tak shoot dengan IB, one of photog terawal yang pernah shoot saya masa mula-mula saya involve dalam bidang modelling. Tak sangka beliau masih sudi invite saya untuk hasilkan karya fotografi beliau. TQ IB.. Also tq so much to Kak Ummi for the "Earth" theme makeup. Love it and looks so high fashion! Thanks also to Farlynn Hijab who sponsored my Hijab. Best sebab takyah gosok! hehe..Lets view my Earth's theme masterpiece. (Nama je earth tapi dari segi pakaian je. Shoot di area Shah Alam. Hehe) Actually saya berkolaborasi dengan 3 orang lagi model. But for this entry saya share photo saya sorang je dulu. :)

















Misya : Join Earth Hour.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...