Friday, February 24, 2017

Review Blog Sayidah Napisah

Salam. Seperti yang dijanjikan, saya akan mereview 3 blog bertuah yang join segmen saya sebelum ini. Blog pertama saya akan review adalah blogger Sayidah Napisah. Jom tengok apa yang ada di blog beliau.:)

Tengok header je dah wat saya tertarik. Plus memang saya suka warna pink! hehe.. Ok apa lagi, overall blog ni ok dah sebab kelihatan profesional dengan penggunaan tabs (pages) ala-ala korporat website. Cuma mungkin everything dalam blog ni nampak sama so saya agak keliru nak klik mana 1. Sebab saya lebih nampak iklan berbanding isi blog. Ngee... If Sayidah boleh kemaskan lagi susunatur blog confirm lebih mesra pembaca. Gaya-gaya website dah ada dah tu. I like it. You are just like me sebab suka story macam-macam benda dalam blog rite? ;) Teruskan berblogging ya!=)



Misya : Pink tanda jiwa yang lembut dan sweet.



1 comment:

  1. kannn kita sama sebab suka pink & suka story macam-macam benda dalam blog hehe.

    tentang iklan tu, tulah banyak sangat kan. mesti serabut haha. InshaaAllah next saya akan perbaiki.

    terima kasih kerana sudi review :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...