Tuesday, December 6, 2016

Teruja melawat kesan Tsunami di Banda Acheh, Indonesia

Salam semua. Maaf sesangat lama tak hapdet. Seriously memang masa amat mencemburui saya. huhu. Tapi actually saya baru je pulang dari bercuti di luar negara. Ala takdela jauh mana pun. Seberang laut Selat Melaka je. hehe. Saya bercuti ke Banda Acheh, Indonesia. Selama 4 hari 3 malam saya dibawa melawat pelbagai tempat menarik especially hasil tinggalan dan kesan bencana Tsunami yang pernah melanda Banda Acheh 12 tahun lepas sehingga mengorbankan lebih 100 000 orang di sini. Honestly saya sangat seronok dalam percutian kali ni dan tak sabar dan teruja nak share apa yang menarik dan pengalaman pahit manis sepanjang di sana. Nantikan dalam entri trip Acheh saya akan datang.. :)






Misya : Percutian yang menginsafkan.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...