Monday, November 28, 2016

Nak Jadi Model Muslimah? Lets Join Us!!

Salam semua. Haaa ramai betul yang pm/wasap/sms saya tanya tentang bidang modelling. Kesian pula bila ada yang tanya saya takde buat kelas ke? Yang paling kesian minat sangat nak jadi model tapi tiada ilmu dan tak tau camne nak bermula. Tak sangka ada juga yang sudi untuk saya curahkan ilmu dan pengalaman dalam bidang ni which saya rasa saya masih baru lagi sebenarnya. Sebagai penghargaan, jom join Modelling Class khas untuk bakal-bakal model Muslimah mahupun para gadis dan wanita yang ingin upgrade keyakinan diri yang bakal diadakan pada 24 Disember 2016 bertempat di Bandar Sri Putra, Bangi.

Why must join??

1. Becos this is my 1st class which collaborate with Liarafei.co salah sebuah training agency yang bekerjasama dengan Serina Redzuan Production House. So, peluang untuk anda diambil berlakon ada di sini!!

2. Diskaun lebih 15% yuran kelas jika mendaftar awal.

3. Kelas terakhir untuk tahun 2016 dengan yuran yang sangat berpatutan. Sebab tahun 2017 yuran akan naik!

4. FREE PHOTOSHOOT SESSION & COMPCARD!!!

5. Pengisian 10 in 1 termasuk basic catwalk, motivation, posing Muslimah style & etc!

Jangan tunggu lama-lama! Daftar segera kerana tempat sangat-sangat terhad!!!

Untuk details lebih lanjut sila wasap 016-9561764. 

1st come 1st serve!



Misya : Nak ilmu kena invest.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...