Thursday, September 10, 2015

Sentap di hari lahir ke 29 tahun!!!

Salam semua. Alhamdulillah hari ni genaplah usia saya 29 tahun. Wah tua dah rasa! Nak masuk 3 series rupanya tapi fefeeling baru 20 tahun gitu. hehehehe.. Syukur Alhamdulillah sekali lagi 10 September menjelma dan saya masih diberi peluang bernafas di muka bumi ini dengan izin Allah s.w.t. Pada mulanya saya agak sedih sebab lain yang saya harapkan lain pula yang jadi. Siapalah saya ni kan.. :p Semalam lepas meeting bisnes ada 1 group nyanyikan Happy Birthday. Masa tu saya lupa sangat-sangat tentang birthday saya. Thus, saya ingatkan dorang nyanyi untuk saya. Sekali jenguk, oh silap! Birthday orang lain rupanya dorang nyanyi. =( Tetiba rasa sebak pun ada sampai leh nangis sorang-sorang dalam kereta on the way balik tu. Huhu tetiba boleh sentap! :p Sampai rumah nasib baik incik Abang say sorry n pujuk. Hari ni start jam 7.00 pagi bertalu-talu ucapan birthday saya terima dari facebook dan wasap sampai tak sempat reply. Terima kasih semua atas ingatan dan doa yang dipanjatkan untuk saya. Amin.. Semoga Tuhan memakbulkan doa yang baik-baik dari kalian. ^_^



Misya : BMW 3 series mahal harganya.

11 comments:

  1. selamat ulang tahun kak misya :) have a blast yea

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun. semoga dipermudahkan segalanya.
    JOM FOLLOW SAYA

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir jugak.. time muja dlu oun.. tak de sgt org nak sambut.. ittew trpksa coolkan diri je.. :)

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday Misya... sempat lagi rai hujung 20an sebelum jadi 3 series...

    ReplyDelete
  5. HEPY BEFDAY..EHH, KTE SAME UMUR LAA KITA..")

    ReplyDelete
  6. HEPY BEFDAY..EHH, KTE SAME UMUR LAA KITA..")

    ReplyDelete
  7. Hai...Jalan-jalan sini.. happy belated bornday....

    www.efaothman.com

    ReplyDelete
  8. happy beleted besday.. cik en baca pada 14/9.. lewat dah 4 hari.. semog apanjang umo dan murh rezeki salalu

    ReplyDelete
  9. jom join GA ni..rm200 menanti anda!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  10. sanah helwa..semoga kaya dan berjaya dunia & akhirat :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...