Tuesday, September 1, 2015

DX & Charms dalam EH! Magazine Vol.2...

Salam semua.. Dah tengok testimoni artis dan selebriti Malaysia menjadi pengguna DX dan Charms dari Elken? Belum?? Kalau belum boleh klik SINI. Tapi yang tu edisi pertama. Kini Majalah Eh! International sekali lagi berkolaborasi dengan koleksi pakaian dalam magic Elysyle iaitu Dx & Charms dalam edisi kedua yang menampilkan lebih ramai artis dan selebriti popular. 

Fresh from oven! Cover Eh kali ni menampilkan Fauziah Gous dan Tasha Shila menggayakan DX & Charms. Sorang masih single, sorang lagi bakal menimang cahaya mata.:)


Kali ni bertemakan "Tubuh bak Jam Pasir".. Memang kajian terhadap DX dan Charms menjurus ke arah menghasilkan bentuk badan ala-ala jam pasir. Tak kira anda kurus atau gemuk, semua boleh dapat shape bak jam pasir!

Sebahagian artis yang berkongsi testimoni mereka. Sari Yanti, Cheryl Samad, Juliana Evans, Cristina Suzanne, Ezlynn dan ramai lagi, DX & Charms bukan pakaian dalam biasa-biasa. Boleh digayakan dengan pelbagai gaya. Para isteri bolehlah dapatkan idea untuk bergaya depan suami tersayang..^_~


Mereka bukan duta berbayar atau model yang dilantik khas tetapi mereka juga pengguna biasa seperti anda. Artis dah cantik nak cantik, anda pula bagaimana? Tetap berpeluang jadi cantik seperti artis!





Fauziah Gous di waktu awal kehamilan sempat juga shooting dan share pengalaman memakai DX. Hot mama to be! Saya dari dulu memang admire dengan body curve Fauziah Gous ni. Tak ramai wanita memiliki bodyshape sesempurna beliau. Dengan memakai DX lebih mudah untuk mendapatkan kembali body curve seperti anak dara semasa berpantang.=)

Tasha Shila.. Di sebalik tabir... Nampak tinggi pula. huhu

Carmen Soo pun ada!

Zahnita Wilson.. One of selebriti yang memang amalkan produk Elken seperti Spirulina untuk kecantikan kulit dan kesihatan tubuh., Boleh baca rahsia Zahnita cantik dan sihat dengan Elken Spirulina di SINI. Kini beliau share tips body yang langsing bak jam pasir dalam Eh! Magazine..

Selebriti berbangsa India, Thanuja juga tak ketinggalan berkongsi testimoni sebagai pemakai DX.

Hope apa yang saya share ni bukan dijadikan bahan oleh keybord worrior ya. Mereka hanya pengguna seperti saya dan anda semua. Eh! Magazine berbesar hati mengeluarkan edisi khas pemakai-pemakai DX & Charms di kalangan artis dan selebriti. Majalah ni tak dijual di pasaran luar sana. Edisi terhad dan digunakan untuk rujukan para wanita yang masih ragu-ragu memiliki sepasang baju dalam magic ini. Sebab ramai yang tanya ada ke artis pakai baju dalam magic ni? Nah, sudah ada beberapa testimoni dari mereka sendiri siap ada photoshoot khas untuk mereka. Hope anda berpuas hati dan yakin dengan kehebatan DX & Charms. Orang biasa sudah, saya sudah, artis sudah, anda bila lagi? Jom try fitting!=)

Nak magazine ni? Cepat contact saya di 016-9561764.=)



Misya : Pakaian dalam membantu dari segi keyakinan diri.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...