Monday, September 7, 2015

Berazam blogwalking 5 blog setiap kali on dashboard!

Salam. Selamat Pagi semua! Isnin telah bermula sekali lagi. What a beautiful Monday. hehe mostly orang gelar Monday Blues rite? Why not kita tukarkan kepada Marvelous Monday seperti blog saya yang bernama Marvelous Misya ni? Hihihi. Orait just nak maklumkan saya ni jarang dapat blogwalking ke blog rakan-rakan saya. Sometimes rasa macam 'ter' sombong pula kan. Saya ni bukanlah bagus sangat berblogging. Ada masa baru saya update entry. Kalau takde masa tu, nak blogwalking pun rasa cam tak penting. 



So sebagai menghargai para follower saya insyaAllah saya berazam setiap kali on je dashboard blog saya, benda utama saya akan wat adalah blogwalking at least 5 blog teratas dalam dashboard saya. Siapa yang kebetulan update entry time saya on, beruntungla kot saya akan blogwalking dan pastinya saya akan tinggalkan komen dalam entry anda. InsyaAllah.. Hope azam saya ni saya dapat lakukan sungguh-sungguh. Sebab saya rasa bersalah pula ada ramai pembaca setia yang sudi singgah dan komen entry saya tapi saya jarang wat demikian. Taknaklah jadi macam sesetengah blogger dah popular, follower menimbun, hanya berharap orang datang komen entry mereka tapi mereka jarang or maybe tak pernah jenguk blog orang lain apetah lagi tinggalkan komen. Jadi blogger ni kadang dah macam artis. Kenalah berbaik-baik sesama rakan blogger. InsyaAllah... Saya akan cuba sentiasa perbaiki apa kelemahan dan kekurangan sebagai blogger. Love uols! Muah!


Misya : Kawan sejati sukar dicari.

9 comments:

  1. betui2...niat nk amik ilmu/info.bleh gk pahala

    ReplyDelete
  2. bw sis.... Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Jaami'....

    ReplyDelete
  3. haiii..jagan lupa bw ke blog saya jugak..hahahahhaa ^^
    salam kenal !

    ReplyDelete
  4. wah! azam yg bagus. at least BW jugak. hehe. ;)

    ReplyDelete
  5. Thanks aimie sudi singgah blog lya

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah tq support.. InsyaAllah saya akan cuba singgah di blog anda semua.=)

    ReplyDelete
  7. boleh singgah blog saya juga http://vitamin-cerdik.com

    ReplyDelete
  8. muja pun pernah berazam begitu dlu.. nak kena start balik ni..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...