Tuesday, September 15, 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

Klik banner untuk join

Puas saya cari gambar yang sesuai untuk dikongsikan dalam entry segmen ni. Seingat saya ada gambar-gambar saya dengan bendera Malaysia mahupun sambut Hari Merdeka. Entah mana-mana saya save. hehe. Nampak sangat tak patriotik! :p Ooopss! Saya masih anak Malaysia sejati ya. Last-last saya terjumpa foto saya dan husband di Korea semasa honeymoon last 2 years berlatar belakangkan bendera Malaysia. Masa tu di atas feri menuju ke Nami Island. Rasa bangga tiba-tiba menerpa bila melihat Jalur Gemilang berkibar megah di atas feri tersebut. Hujan emas di negeri orang, tetap sayang negeri sendiri. Hope Malaysia terus maju. Kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi. Heh!;)

Story penuh di SINI.


Misya : Nak honeymoon lagi.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...