Friday, September 4, 2015

Burger King Delivery.. Good service!

Salam.. Ahha uols malas nak keluar beli makanan atau nak masak? Biasanya orang terlintas nak order delivery Dominos / Pizza Hut / McD rite? Pernah try Burger King tak? Last week tetiba terasa nak try order delivery Burger King. Asyik-asyik Dominos je kan.. Kalau Pizza Hut sometimes terlalu lama nak tunggu sampainya. So decide try order Burger King. Dalam fon dia kata dalam 45 minit akan sampai makanan. Agak lama tapi takpela nak try je dulu tengok acaner servis nya. Betul ke 45 minit atau lebih lambat. Suddenly dalam 20 minit, loceng rumah berbunyi... Uish cepatnya sampai! Hehehe.. 

Inilah set yang saya order. Puas hatilah dengan servisnya cepat sampai. Tapi tak tahulah kot bukan peak hour so cepat saja sampainya. Hehe. 

Kat Putrajaya, outlet Burger King ni di Alamanda. Rumah saya tak jauh dari Alamanda so maybe dats why cepat je delivery sampai.



Nak try juga? Dial je no.fon kat bawah ni.. If ada Burger King kat tempat anda bolehlah delivery pesanan uols..=)



Misya : Burger Queen ada tak?

4 comments:

  1. sedapnya..bagusla servis cpt..lama betul tak makan burger king..nyum2

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. paling dkt ngan muja burger king kat kb. ada la dalam sejam. mmg tak bleh nak guna delivery nampknya.. huhuu

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...