Monday, February 9, 2015

Testimoni pesakit denggi sembuh amalkan Kington!

Salam. Semua orang tahu rakyat Malaysia ni memang mudah kena wabak denggi. Especially di negeri Selangor memang menunjukkan peningkatan mendadak penyakit denggi. Tapi ramai tak tahu tiada ubat special untuk mereka yang hidap demam denggi ni. Doktor just bagi ubat demam, antibiotik dan masukkan air dalam badan. Ada juga yang gunakan kaedah tradisonal nak sembuhkan denggi. Minum air pucuk betikla, minum 100plus la & etc. Alhamdulillah now ramai dah tahu tentang 1 produk luar biasa bernama Kington keluaran Elken yang 99% mampu membantu mengurangkan gejala demam denggi sehingga sembuh. Sejak kebelakangan ramai customer wasap & pm nak order Kington sebab ahli keluarga mereka dijangkiti demam denggi. Jom baca apa komen dorang tentang kehebatan Kington ni.

Customer saya dari Subang. Wife baru bersalin 1st baby masih dalam pantang, terkena demam denggi warded seminggu. Macam-macam cara try tapi tak sembuh. Alhamdulillah beberapa hari amalkan Kington dah keluar hospital.

Customer saya dari Kajang. Adiknya warded dah lama then minta saya hantarkan segera Kington. Masa jumpa adiknya memang kelihatan sangat lemah tak bermaya. 2 hari sahaja amalkan Kington dah leh keluar hospital.

Tiada apa yang wat saya happy bila customer beri feedback positive dengan produk & perkhidmatan yang saya tawarkan. Terima kasih ya membeli dari saya! Berniaga dengan cara yang betul, produk yang berkualiti, servis yang bagus pasti disukai ramai. Siapa-siapa yang mengalami demam denggi bolehlah order Kington ni melalui saya. Yang mana dekat-dekat saya leh terus hantar ke tempat anda. Kalau jauh ada yang saya bagi free postage depends pada jarak lokasi anda. =)


Khasiat Kington yang lain boleh baca di SINI.
Photographer terkenal Saiful Nang komen tentang Kington di SINI.



Misya : Pengganti Panadol.

4 comments:

  1. alhamdulillah.. mmg musim agaknya..
    pakcik pun saspek denggi but bila buat check up alhamdulillah bukan..

    ReplyDelete
  2. kington mmg membantu.. anak sy pun platelet rendah bila amik kington Alhamdulillah naik. Semuanya Allah yang menyembuhkan... kita cuma berusaha

    ReplyDelete
  3. Aku pun pernah kenah....pg elken tnya ubat bagus dorang bagi nie

    ReplyDelete
  4. boleh tau x berapa harga kington ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...