Monday, February 9, 2015

Elaun Pelancongan Elken dah masyukk...

Salam semua. Alhamdulillah Travelling Fund dah masuk! Haa inilah untungnya wat bisnes Elken ni. Once qualify je faedah-faedah dia, automatik kita dapat menikmatinya seumur hidup. Tak perlu nak tunggu atau meminta-minta bos tempat kerja bagi bonus. Dan yang paling best bonus elaun pelancongan ni la saya dapat bawa family saya bercuti ke luar negara baru-baru ni. Walaupun bukanlah pakej mewah tapi at least dapat juga bawa family merasai pengalaman bercuti ke oversea. Excited sungguh dorang bila dapat wat pasport kali pertama. Itulah impian saya sejak kecil. Mahu bawa ibu ayah dan adik-adik naik flight, pi cuti ke oversea. Tak jauh pun. Bandung, Indonesia saja. Daripada angan-angan kini dah jadi kenyataan.

1 daripada 9 faedah di Elken, Travelling Fund.. Tak termasuk percutian honeymoon VVIP Trip 2 kali setahun ke luar negara percuma!


Saya jadikan this famiily vacation sebagai sumber inspirasi saya untuk kerja lebih kuat supaya akan datang dapat bawa mereka ke tempat lebih best. Tapi masa tu adik-adik dah dewasa ada kerja dan pendapatan lebih stabil, tak dan la nak sponsor semua lagi ye dok? Priority untuk my parents, husband dan anak-anak saya nanti. InsyaAllah.. TQ Allah for this amazing business.. Make my dreams come true one by one. I love Elken!

Nantikan entry penuh percutian kami ke sana. Stay tune!=)



Misya : Nak pi Makkah dengan family pula.

4 comments:

  1. bestnya =) smoga bisness makin maju.. selamat jalan2..

    ReplyDelete
  2. macam best jer sis... akak tgk gak friend msuk elken ni tp tak pernah lak tanya camana...

    ReplyDelete
  3. @Sheila Adziz Alhamdulillah mmg best sis.. Jom la sama-sama capai impian.:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...