Wednesday, June 11, 2014

Wajah isteri kedua Bade a.k.a madu Erma Fatima...

Salam.. Baru hari ni saya tahu rupa-rupanya pengarah filem Erma Fatima mempunyai madu..! Ketinggalan zaman juga saya ni. Hehe. Suaminya yang juga Pengarah Filem telah berkahwin seorang lagi. Pernikahaan tersebut berlangsung pada Mei lalu di Cherating secara tertutup. Tapi yang menariknya Erma Fatima merestui perkahwinan tersebut. Wah payung emas menanti Erma di 'sana'. Cerita lanjut di SINI.


So, ramai juga nak lihat wajah madu Erma Fatima tersebut. Sebelum ada blog-blog pernah paparkan tapi tak berapa clear. Saya ternampak dalam entry INI ada beberapa keping gambar terkini wajah isteri ke-2 Bade tersebut terpapar.


Cantik kan? Bernama Aida Abdul, berusia dalam 30-an.. 

Apa-apa pun kita sama-sama doakan yang terbaik buat mereka semua. Yang penting mereka bahagia. Takdir Tuhan memang tiada siapa dapat melawan. Tuhan lebih tahu apa yang terbaik untuk setiap hambaNya. 


Misya : Percaya pada kuasa Tuhan.


1 comment:

  1. muda..
    untung abg bade nie..
    semoga berbahagia hendaknya.
    bleh bikin jeles ni :p

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...