Tuesday, June 3, 2014

Jumpa anda di CBP Plus Rally 8 Jun 2014!!!

Salam.. Perghhh dek kehangatan bisnes francais CBP Plus, maka 1 event gilang-gemilang iaitu CBP Plus Rally akan diadakan pada 8 Jun 2014 ini bagi meraikan mereka-mereka yang telah berjaya melengkapkan pingat masing-masing. Apa pingat-pingat tu? Boleh tengok SINI. Apa makna pingat-pingat tu? Kalau anda nak tahu bila anda pakai saja anugerah pin di baju, ia ibarat sebuah batch/pangkat menandakan anda seorang yang sangat rajin dan pemimpin yang hebat! Ala-ala tentera/polis, if naik pangkat maka akan dapat pin yang tersemat megah di uniform. Begitulah juga pencapai-pencapai CBP Plus! Perghhhhhhhh gilerlah bisnes ni! Mana ada bisnes francais, lepas dapat untung, anda diraikan! Only CBP Plus!


So, kalau anda nak tengok bukti-bukti kehebatan dan kejayaan bisnes CBP Plus, wajib hadir ke event ni ok. Yang masih fikir negatif, tak percaya, ragu-ragu, dah join tapi tak tahu nak mula, atau baru nak bermula, atau bagi mereka-mereka yang sangat anti dengan benda-benda macam ni, udah-udahla tu berfikir sebegitu... Orang lain dah jauh kehadapan mengejar kejayaan dan melahirkan ramai orang berjaya. Anda masih di 'situ'? Sudah, jangan buang masa! Ayuh ke PICC 8 Jun 2014 ini! Tak lama pun event nya. Jam 9.00 pagi start register sampai 1.00 pm. Tiket RM15 tapi dah sold out!!! 4000 keping tiket telah habis terjual. If anda mahu boleh contact saya directly. Saya masih ada lebih kurang 10 tiket saja lagi!! Siapa cepat dia dapat..;)

Saya sendiri komit hampir 50 tiket CBP Plus Rally for my group! Semangat membara mahu letup kan lagi rangkaian dengan biz CBP Plus!!! Sangat rugi tak datang borrow power kekuatan event Elken yang tak pernah mengecewakan.


Dan ramai lagi yang komit tiket mahu bawa rombongan Cik Kiah ke PICC... Luar biasakk!!


Perghhhh laju sungguh tiket terjual akibat penangan CBP Plus yang meletup-letup di pasaran!! 

Mereka-mereka yang berjaya mencapai pin-pin ni akan diraikan gilang-gemilang di PICC sambil disaksikan 4000 orang penonton! Bukan event cikai-cikai tau... Kalau kerja cemerlang di tempat sekarang pun takkan mungkin bos anda nak keluarkan duit raikan kejayaan anda besar-besaran sebegini. Bila lagi usaha dan keringat anda perlu dihargai? Only in CBP PLUS Rally!!!

Yang paling best, anda akan disajikan dengan perkongsian-perkongsian hebat daripada speaker-speaker yang telah berjaya meletup dengan CBP Plus. Salah seorangnya leader saya sendiri iaitu jutawan MCCM Kak Coddy!

Bagaimana Kak Coddy dan Abg Mael berjaya melahirkan ramai usahawan CBP Plus yang berjaya? Haa kena datang dan dengar rahsia kejayaan mereka. Kat tempat lain takde jutawan nak share camne dia berjaya dik oiii....;) Yang jumpa hanyalah jutawan yang "susah nak jumpa". Ahakss...;)


Selepas CBP Plus Rally akan ada lagi aktiviti-aktiviti besar khas untuk mereka yang berjaya komit dan menjayakan business partner mereka. Build you to build others! Oh yes! 



Misya : Tiada cara mudah nak jadi jutawan.




1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...