Wednesday, June 11, 2014

Mana nak cari tudung, niqab dan veil pengantin ala-ala Arab?

Salam semua.. Saya dapat banyak komen dan mesej bertanyakan tudung dan niqab yang saya pakai semasa majlis pernikahan saya tahun lepas. Huhu tak sangka ramai rupanya yang nak kahwin pakai tudung berpurdah (niqab).. So saya share dengan anda yang bakal mendirikan masjid ni kat mana saya beli tudung dan niqab pengantin yang saya pakai...


Ok kalau anda nak beli tudung dan niqab macam saya pakai ni boleh ke Nazlina Collections. If uols betul-betul nak sebiji macam saya pakai ni, boleh direct klik ke link photo di bawah.

Sama kan? huhu... Saya tengok gambar ni ters jatuh cinta nak pakai masa nikah. Alhamdulillah tercapai impian saya..:)

Nak tengok teaser album nikah saya boleh klik SINI.


Selain daripada tudung ni ada juga yang tanya mana nak beli tudung macam saya pakai masa photoshoot tema bunian sebelum ni..

Full album klik SINI. Ok if anda minat nak dapatkan tudung camni boleh ke SINI. Macam-macam fesyen tudung kahwin ada termasuk yang ada niqab.

Ada juga link-link lain yang boleh anda survey-survey..


Hope entry saya ini dapat membantu anda bakal-bakal pengantin ni sume..;) Sekarang musim cuti sekolah memang ramai akan berkahwin. Moga impian anda berseri-seri di hari perkahwinan tercapai..^^


Misya : Rindu nak jadi pengantin.


2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...