Friday, March 21, 2014

Sedaplah pulak mini pretzel cookies ni! by Yanaz Delight...

Salam Jumaat semua. Erm baru dapat bersiaran. Cewah! Kali ni nak share tentang 1 biskut yang 1st time saya rasa terus macam, wow! Sangat sedap... Saya tak tahu apa nama sebenarnya tapi saya gelarkannya mini pretzel cookies. Biasa Pretzel ni dalam bentuk roti camtu dan dijual di kedai-kedai dalam shopping mall. But kali ni dalam bentuk biskut comel dalam pelbagai rasa dan rupa. Tak tahu apa nama sebenarnya tapi saya ada nampak rakan-rakan online business menjualnya. Ingatkan apa benda. Try beli kat cafe office, terus dalam hati kata sedao juga biskut ni. Bolehlah nak wat kudap-kudapan semasa bekerja.:)


Menarik kan? Kalau ikut rasa ada macam perisa kopi sikit. Ada juga perisa strawberry.. Tengok rupa je saya dah tertarik nak beli. Comel je..

Disusun dalam bekas kecil yang cute ni.. Walaupun kecil tapi harga boleh tahan juga. RM10.00 untuk 1 bekas. Maybe bahan dan kaedah pembuatannya complicated menyebabkan harganya agak mahal banding biskut-biskut lain.

If berminat bolehlah contact Yanaz Delight ni. Saya tak kenal pun tapi sebagai membantu rakan-rakan lain menjalankan perniagaan.:)


Misya: Suka buat biskut raya.


4 comments:

  1. ermmm pretzel memang sedap ..

    ReplyDelete
  2. wahh...macam best je....bekas dia pun comel...hee

    ReplyDelete
  3. Kawan gtau sedap, tapi xpernah cuba lagi.
    Kalau dilihat tu mmg sedap.hihi

    http://tieysmilez.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...