Tuesday, March 18, 2014

Kejayaanku diraikan dalam DCM Meeting di Palace of Golden Horses...

Salam semua.. Pernah dengar tak hotel Palace of Golden Horses? Ala hotel yang macam istana dan dihiasi dengan replika kuda emas tu... Hehe.. Maybe ada yang pernah dengar ada yang tak pernah dengar. Tapi hotel ni memang bertaraf 6 bintang! Masa kecil dulu saya pernah melalui kawasan hotel ini. Masa tu berangan lah kan nak stay kat hotel ni sebab nampak mewah sangat hotel ni tapi yela masa tu mana mungkin saya dapat tidur di hotel mewah camni. Family saya pun bukan orang senang. Even sekarang walau ada duit pun better pilih hotel yang murah-murah untuk save bajet. Hehe..

Dan Alhamdulillah impian semasa kecil saya direalisasikan oleh Elken! Seriously macam tak percaya je saya berpeluang menjejakkan kaki ke hotel mewah ni dan siap tidur di sini 3 hari 2 malam. Semuanya ditanggung!

 
Yeahhh ada apa di sini? Alhamdulillah selepas 6 bulan menjalankan bisnes Elken, saya berjaya mencapai status Diamond Council Member (DCM) di Elken. Jadi, saya dijemput menghadiri DCM meeting di mana meeting ni menghimpunkan para DCM, CCM dan jutawan-jutawan MCCM yang lain! Perghh best giler dapat bertemu para jutawan Elken yang sangat lah humble dan tak lokek ilmu..

Muka excited! Hehe... 1st time tau dapat tidur hotel mewah camni... Free.. Hanya bawa badan je. Hehe..








Cantik kan bilik dia..? Hiasan dia mostly berasaskan kuda.. Ada bentuk ladam.. Bentuk kuda... Sangat eksklusif. Mungkin kalau orang dah kaya-raya tak kisah pun apa saya tulis dalam entry ni tapi insan kerdil macam saya yang pernah berimpian nak tidur di hotel mewah camni mesti sangat teruja.:)

Wahhh bestnya! 

With CCM Zareena Zainal.. My upline tersayang.. Sentiasa follow!

Owhh sukanya baju ni! Hehe.. Pakaian sistem Elken merah hitam. Elegan giteww....

Borrow power jutawan Elken dari Singapore.. MCCM Norzehan.. Income beliau je lebih RM300k sebulan! Perghhh............ Tapi tak sombong pun walaupun dah berjaya..

Vice President Elken yang sangatlah cantik! Ms Pang... Atau digelar Miss Good News.. Sentiasa menyampaikan berita-berita baik buat para Elkenian. 


Alhamdulillah dengan sedikit kejayaan ini, saya diraikan dengan begitu gemilang! 

Meeting bermula.... Di sini juga saya diraikan sebagai DCM baru dan menjadi sharer di atas pentas bagaimana saya boleh mencapai status DCM. Perghh nervous tau sebab semua yang ada dalam dewan tu orang-orang yang dah berjaya dan income berpuluh-ribu sebulan. Tapi dorang sangatlah supportive...^_^



With bakal jutawan CCM Rose Faeza.. Bekas penjawat awam kini full time di Elken. Income RM50000 sebulan..

With bakal jutawan CCM Dr. Zaidi.. Bekas lecturer di UKM dan memilik double degree. Kini full time di Elken!

Antara yang saya kagumi.. Bekas seorang Ketua Penolong Pengarah di Bahagian Farmasi.

With MCCM Suria from Singapore........ Hanya 10 bulan melakukan Elken now income beliau RM200k sebulan!

With my leaders kesayangan.. Jutawan Abg Hatta dan Kak Arissa.. Very supportive dan sangat motivated. Tq upline!=)



Menerima pin sebagai DCM baru... Happy nya! Syukur Alhamdulillah, selepas 6 bulan melakukan bisnes Elken ni saya berjaya mencapai 8 daripada 9 faedah yang ditawarkan di Elken termasuk Travelling Fund, Year End Bonus dan Car Fund maximum RM7000 sebulan selama 4 tahun. Lagi 1 step mahu capai House Fund maximum RM6000 sebulan selama 20 tahun. Benefit inilah yang buat saya terus semangat melakukan Elken sebab saya belum jumpa faedah yang sama dari company lain mahupun tempat kerja saya sekarang. Nak extra, kena buat extra. Saya boleh, anda juga boleh!=)


Kalau dulu saya berseorang melakukan Elken now lepas kahwin Alhamdulillah suami saya sangat supportive terus memberikan galakan dan sokongan untuk saya terus maju dalam bisnes Elken. Segala nasihat beliau saya ambil untuk saya berjaya bukan sahaja dalam bisnes malah untuk kejayaan di akhirat nanti. TQ abang! TQ Elken! Tq barisan upliners tersayang! Will do the best in Elken!:)

Nak tahu camne nak wat bisnes Elken? PM/Wasap 016-9561764.


Misya : Jangan lupa bersyukur dengan apa yang ada.


6 comments:

  1. tahniah..
    bkn semua orag boleh dpt peluang cmtu..
    mmg hotel terbaek tu..
    hotel donald trumph kalau datang malaysia :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki Misya, congrats Misya, Farah tumpang happy untuk Misya...

    ReplyDelete
  3. Palace hotel pernah lalu je nk msk cam xmampu je.... Dah lama xaktif ngan ELKEN,huhuu.....'

    ReplyDelete
  4. tahniah misya..mesti lepas ni dalam majalah elken tu ada gambo misya..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...