Monday, February 24, 2014

Terlepas ke Osaka, fight ke Los Angeles pula!!!

Osaka! Osaka! Osaka!! Huhu.. Itulah gema kempen trip Elken ke Osaka yang telah pun tamat baru-baru ni. Walaupun kempen kali ni saya tak berpeluang untuk follow sebab tak fight, (akibat mood honeymoon) ahha tapi takpela, saya mahu terus fight ke Los Angeles punya kempen pula! Doakan saya dapat capai CCM di Elken dan seterusnya merebut 9 faedah di Elken termasuk house fund dan car fund! Belum masuk percutian special ke L.A hujung tahun ni lagi tu! Doakan saya berjaya ya... Apa-apa pun Osaka sesiapa yang qualify mesti teruja sebab pergi sewaktu musim bunga! Jepun sah-sah terkenal dengan bunga sakuranya. Takde rezeki saya untuk melihat pemandangan indah musim bunga di negara matahari terbit tu. InsyaAllah akan datang pasti saya sampai ke Jepun!=) 

Apa yang menarik Elken sediakan untuk para pelayak ke Osaka? Haa jom view apa yang mereka bakal dihidangkan sepanjang trip ke sana..




Antara tempat menarik adalah bamboo forest ni! Serius if dapat tangkap gambar di sini pasti cun giler!









Pelbagai sejarah terlakar di bandar Osaka ini. Agak sedih juga tak dapat qualify kempen kali ni. Tapi tak mengapa, Elken ada 3 kali trip percuma setiap tahun! Perghh memang best buat Elken ni. Dapat income, dapat plak percutian VVIP dan macam-macam benefit lagi. Tahniah pada Elkenian yang qualify!=) L.A......... Mu tunggu aku datang..........!!!



Misya : Rindu honeymoon di Korea.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...