Monday, February 24, 2014

Oh, BR1M rupanya..! Alhamdulillah saya tak perlukannya..:)

Salam semua. Lor patutla gambar si kucing kat ATM machine ni fofuler kat facebook. Rupa-rupanya Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sudah masuk akaun! Huhu tahniah kepada yang menerima. Rezeki dari Allah swt. :)


Tapi saya tak apply pun. Sebab memang tak layak. Ngee.. Syukur Alhamdulillah saya tak perlukan BR1M.. tapi kalau anda diberi pilihan, takkan setiap tahun nak mengharap bantuan sebegini? Kos hidup saban tahun sentiasa meningkat. Anda semua sangat-sangat rajin. Kalau anda gunakan kerajinan anda tu di tempat yang betul, pasti anda juga boleh jadi seperti saya. :)


Jom jadi usahawan secara part time macam saya! Bukan setakat RM500, malah anda boleh jana income extra RM5000, malah RM50000 sebulan! Nak tahu camne?  Jom pm/call/wasapp saya di 0169561764.:)


Misya : Usaha selagi mampu.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...