Monday, February 10, 2014

Excited kena review dengan blogger Zayani!

Salam semua.. Pagi-pagi Isnin terasa agak lemau diri ini. huhu.. Tapi bila buka je blog, ada orang komen yang blog saya telah di review! Excited balik rasa. So, siapa yang review saya tu? TQ so much to bakal doktor, Zayani yang telah mereview saya sebab terpilih melalui segmen beliau di SINI. Nak tahu apa doctor to be ni komen about my blog? Jom terjah SINI atau lihat print screen berikut :


Tq atas review yang diberikan. Mana yang terkurang tu akan saya tambah baik. Kalau part yang bloglist tu, boleh join segmen saya di SINI. Penyertaan masih dibuka.:) 



Misya : Suka positive words.

1 comment:

  1. bestnye kena review especially kalo ada komen yang membina ^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...