Monday, February 10, 2014

Segmen : Jom Masuk Bloglist Misya! akan tamat pada 16 Februari 2014!!

Salam semua. Haa pada sesiapa yang teringin nak masuk bloglist saya, cepat-cepat join segmen saya di SINI ya! Sebab tarikh tutup penyertaan adalah pada 16 Februari 2014 ini! Sesiapa yang join automatik akan dimasukkan dalam bloglist saya.:) Tak rugi pun.. Malah dapat merapatkan ukhuwah sesama kita dan memudahkan saya nak blogwalking anda nanti. Pada yang dah hantar penyertaan, TQ very very much! Bolehlah blogwalking para peserta yang lain di SINI. Tunggu blog anda dimasukkan dalam my bloglist ya...:)

Tekan untuk join!


Misya : Nak buat segmen ada hadiah.

2 comments:

  1. @Delimasari akak, utk safety mmg saya unable kan right click. ramai blogger buat benda yg sama.:) boleh copy banner dengan press ctrl dan click gambar serentak. Nanti keluar link gambar then boleh copy. Selamat mencuba.:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...