Friday, February 7, 2014

Kenapa WAJIB beli produk Elken sebelum 20 Februari 2014 ini??

Salam. Wah suspen je tajuk kan? Ada apa-apa berita tak best ke kalau beli after tarikh 20 Februari 2014? Jeng-jeng-jeng...;) YA, memang tak best! Ok untuk pengetahuan semua, if ada di antara anda yang mengintai-intai atau interested untuk dapatkan produk Elken, cepat-cepat dapatkannya sekarang! Tak kira lah produk apa pun sama ada kecantikan atau kesihatan. Yang penting setiap rumah wajib ada produk Elken.=)

Nak tahu apa sebabnya anda MESTI MESTI MESTI dapatkan produk Elken? Jom tengok apa sebab-sebabnya!

First untuk produk-produk besar seperti RO System - rangkaian produk K-Series tiada lagi free gift! Dan berkemungkinan no free instalation! So siapa nak pasang RO system Elken kat rumah, cepat-cepat hubungi saya ok!=) Kenapa kena pakai RO System Elken di rumah anda? Cuba baca entry INI.


Kedua, untuk para wanita yang nak badan selim-melim dengan rangkaian produk pakaian dalam Elken seperti DX Verve dan Charms, after 20 Februari 2013 ini, tiada lagi free panties bernilai RM250! Sangat-sangat lah rugi kalau tak beli Elken lingerie sekarang sebab panties dia sangat-sangatlah best! Benda RM250 orang nak bagi free, takkan tak mahu kot! Cepat-cepat contact saya untuk pembelian! Kenapa setiap wanita wajib memiliknya? Cer baca SINI.

Kalau beli full atau twin set DX Verve ini, anda akan dapat 2 helai panties free total RM500! Wehhh sangat rugi tak beli sekarang! Elken bagi freegift RM500 tuuuuu.. Lepas 20hb dah takde dah!;)


Yang ketiga! Sempena Chinese New Year ni ada token!! Apakah token itu?? Ahha... Merupakan hadiah special yang diberikan bagi setiap pembelian barang Elken bernilai RM300 ke atas! Hadiah token diberikan mengikut point pembelian anda. Kalau harga produk tu bernilai RM3700, so anda ada 37 point dan malayakkan anda menerima satu set periuk berjenama!!


Contoh hadiah Cookware bernilai RM400. So beli full set DX Verve pun dah leh dapat cookware mahal neh.


Dan yang terakhir, dengar khabarnya insentif komisen untuk produk beauty dan Home Appliance akan dimansuhkan! Sebab nak keluar 1 pelan komisen yang lagi super power! Tolong orang je dapat duit! Wow!! Camne tu? Tunggu...........;) Ruginya tak buat Elken sebab setiap masa pasti ada good news yang sangat menggemparkan untuk para customer dan distributor nya. Mari bersama-sama saya di Elken menuju puncak kejayaan!!=)



Misya : Sudah gunapakai 90% produk Elken. Sangat-sangat puas hati dan berbaloi dengan harga.


3 comments:

  1. So, kena beli awallah bagi yang berminat nak beli. Kalau tak, tak ada free gift. Hihi.

    ReplyDelete
  2. @Isabel Diaz yes dear.. sebab offer freegift ni dah 2 tahun dah. Now dia nak rombak balik promosi. so cepat2 la dapatkan produk Elken.:)

    ReplyDelete
  3. dah review blog awak :)
    http://nurulzayani.blogspot.com/2014/01/review-blog-husna-zulkepli-dan-aimi.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...