Thursday, February 27, 2014

Bila domain expired, APTB!

Salam.. Huuu semalam berlaku sesuatu yang tak best kat my blog. Bila nak view blog je, terkeluarlah error bahawa domain blog saya sudah expired! Waduh waduh waduh... 




Alahai, segala kerja menghapdet entry tergendala seketika semalam. Sampai segmen-segmen yang saya join pun disqualified sebab link blog tak boleh dibuka. Huu sedey! Memang APTB bila domain expired. Alhamdulillah lepas berusaha mencari contact person yang create domain saya ni, dapatlah saya renew untuk 3 tahun sekaligus. Before this saya renew domain per year. Baru tahu nyesalnya tak renew siap-siap more than 1 year. So, now saya sudah boleh berblogging semula seperti biasa!!=)


Misya : Lesson learn.

1 comment:

  1. Risau jugak lupa bila dah sibuk sangat. Anyway..tahniah dah renew domain.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...