Friday, January 10, 2014

Winter mood!! Free VVIP Trip to Korea by Elken..

Salam semua.. Anyohaseyo!!! Huhu mood Korea datang lagi.. Alhamdulillah peluang menjejakkan kaki kali kedua ke tanah Korea secara percuma yang diberikan oleh Elken sangat-sangatlah mengujakan saya n hubby!! Peluang merasai musim sejuk di Korea!

Sebelum ni kami ke sana secara personal untuk honeymoon, dan perlu berjimat-cermat dari segi perbelanjaan. But kali ni trip Elken sungguh luar biasa sebab dari kami nak berlepas dari KLIA hingga la pulang ke Malaysia dilayan seperti VVIP! Dan itu semua adalah PERCUMA!!!


Banyak sungguh pengalaman indah dan termahal yang takkan dilupakan sepanjang trip 6 hari 5 malam di Korea ini! Our 2nd honeymoon di musim sejuk yang takkan dapat dilupakan sampai bila-bila pun. ^_^

Nantikan entry seterusnya lebih details about our trip. :)


Misya : 3 kali setahun dapat bercuti ke luar negara secara percuma.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...