Monday, January 27, 2014

Senarai Peserta Segmen : Jom Masuk Bloglist Misya!

Salam semua.. Haa dah join segmen pencarian bloglist saya di SINI? Belum??? Wah ni nak marah ni.. hehe takdela... Sape-sape yang join automatik saya akan masukkan dalam ruangan bloglist saya selama 6 bulan. Kira nanti senanglah saya nak terjah blogwalking kan.. Sape dah join, jom kita berblogwalking para peserta yang sudi luangkan masa untuk join..:)

1. Banu Syah
2. Msredcheesecake
3. Kathy R'bain
4. Dania Nasreen
5. Amal
6. Nur Farahain
7. Miss Fairytale
8. AyuInsyirah
9. Are'na
10. Karimah Zulkafali
11. Mar Mansor
12. Abak Lorong Cinta
13. Izzah Norlizah
14. Eydafaizal
15. Faez Zainal
16. Cik Alyea
17. JariJemari Menaip 
18. Yang Baik Ishak
19. Aien Syafieqa


-TAMAT-


Siapa yang belum join boleh klik header saya kat bawah ni ya. Cepat-cepat join sebab saya dah nak tutup penyertaan dah. Bila tu? Tungguuuuuu...;)



Misya : Cuba merajinkan diri untuk blogwalking.

7 comments:

  1. wah ramainya semoga mendapat sambutan lagi yer cik misya...In Shaa Allah kalau sempat Farah join...

    ReplyDelete
  2. Comelnya blog para peserta.. Tq for joining..:) Lets blogwalking here : http://www.aimisyahirah.com/2014/01/senarai-peserta-segmen-jom-masuk.html

    ReplyDelete
  3. Aaaaaa. Nombor 7. Lololol. Thanks darling :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. harap ramai lagi.sernok blogwalking..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...