Friday, January 10, 2014

Saya menang Segmen Pencarian Bloglist Di Mohd Noor Shawal's Blog!!

Salam semua.. Baru balik dari Korea, check komen-komen dari rakan terlihat satu komen dari salah seorang penganjur segmen yang saya pernah join. Syukur Alhamdulillah terpilih sebagai pemenang bloglist selama sebulan untuk blog Mohd Noor Shawal.:) 

Saya angka 9.. Memang bertuah No. 9 ni dengan saya. Huhu 

Blog saya telah pun dimasukkan dalam bloglist Shawal... TQ Shawal sebab pilih saya sebagai pemenang. Next month insyaAllah saya join lagi segmen kamu.:) Yang lain nak join pun boleh nanti.


Misya : Bloglist salah satu bentuk promosi blog.

10 comments:

  1. wah.. terima kasih kak.. patut ar hari ni banyak traffik dari blog akak, rupanya akak promote blog shawal..thank u.. :D #bestnya baru balik dari Korea.. O.o

    ReplyDelete
  2. tahniah sis...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,thanks for join my bloglist 2014, now lets visit my blog,your blog is there.!

    http://liyanasyafiqah98.blogspot.com/2014/01/bloglist-awesome-liyana-2014.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...