Friday, January 3, 2014

Kalendar 1986 berulang di tahun 2014!!

Salam semua. Terbaca entry blogger Deno bertajuk Kalendar 1986 Boleh Digunakan Pada Tahun Ini! terus saya tertarik! Sebab apa, 1986 adalah tahun lahir saya! SubhanaAllah... Bila saya semak-semak, haaa memang betul! 1st Januari 1986 jatuh pada hari Rabu, sama juga dengan tahun 2014, 1st January adalah pada hari Rabu!

Tak caya? Cer tengok kalendar untuk kedua-dua tahun ni..



Sama kan? 31 Disember pun jatuh pada hari yang sama iaitu Rabu. Tapi cuti umum tak sama ler kot. Huhu.. Kebetulan agaknya. Bumi ni sentiasa berputar kan. Kuasa Tuhan.:) Tapi saya rasa bertuah sebab saya lahir tahun 1986, now saya dapat alami tahun yang sama lagi sekali walaupun saya lahir pada September 1986. Huhu.. Thanks Deno for this info!



Misya : 2014 tahun barang naik.

6 comments:

  1. Eh2 yer ker tak perasan lah, thanks yer kongsi info nie..

    ReplyDelete
  2. wah..baru kathy tau ni sis...

    ReplyDelete
  3. Yaya pun perasan bila beli buku nota harian 2014..

    ReplyDelete
  4. salam. wah! satu fakta yg menarik tu. ayah kie singgah n follow. happy blogging..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...