Tuesday, July 24, 2012

Skirt warna-warni untuk hari raya?

Salam semua.. Penat berpuasa? huhu rileks la.. Baru hari ke-4.. InsyaAllah masih ada 26 hari lagi untuk kita berpuasa. InsyaAllah pejam celik pejam celik tibalah kita menyambut Lebaran.=)

So, untuk lebaran ni dah ada baju raya belum? Haa kalau stil tercari-cari apa yang sesuai untuk dipakai masa raya nanti, why not anda try bergaya dengan skirt berwarna-warni dari Empayar Siti Murni (ESM)! Macam-macam warna ada.. huhu. Actually this is one of my modelling portfolio.. Alhamdulillah dipilih oleh ESM untuk menggayakan skirt limited edition ESM ini. Photoshoot dijalankan di sekitar Palace of Justice, Putrajaya. Saya disolekkan oleh MUA yang comel lote Kak Haz dari Puchong. Special thanks to Kak Rafnaz, Uni (sanggup datang walau menanggung baby dalam perut. hehe] and incik photog Akmal [betul ke nama? ngeee jangan mara..~_~]. Yang penting bihun goreng hari tu memang sedap! haha puasa3x!!


Part catwalk tu main bedal je tuh. Tak sia-sia gi kelas SBSM. @_@

Nice kan? All models are gojes! Hope dapat collaborate lagi dengan uols. Saya kelihatan paling pendek. Huahaha..;p

Actually photoshoot ini juga bertujuan untuk dibuat banner sempena fashion show ESM akan diadakan tak lama lagi. Mesti cantik banner tu sebab warna-warni. huhu. Tunggu...........;)


Cik Misya : Mahu belajar gaya turban kak Azie. So creative!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...