Sunday, July 22, 2012

Featured in Rapi Magazine 15th July 2012

Salam sayang semua.. Lupa nak habaq mai, wajah saya muncul dalam Majalah Rapi keluaran 15 Julai 2012!=) Alhamdulillah sebulan menanti, keluar juga gambar saya. hehe. Muncul dalam ruangan Tampil Berbeza majalah Rapi bergandingan dengan adik Farah Farhana (student MMU, Cyberjaya). Saya disolekkan oleh Make-Up Artist Liyana Dee yang vogue. Huhu.. Wardrobe sponsored by 'Almaree by Twinz'. Jom dapatkan Majalah Rapi keluaran 15 Julai 2012 sekarang!=)


Tudung (Turban) by Al Shawls.. Ramai suka dengan turban ni sebab nampak bergaya dan mudah dipakai. Thanks Alleessa Bunny!=)




Ruangan make-over.. Jom belajar teknik solekan daripada Liyana Dee bagi memberikan kesegaran pada wajah anda! 

Special thanks to Kak Za Afiza yang beri peluang kepada saya untuk gantikan beliau dalam sesi photoshoot bersama Majalah Rapi ini. First time dapat shoot di Studio Karangkraf yang sangat besar dan canggih tu! huhu.. Thanks juga buat Kak Marlia (wartawan) yang ramah dan sporting masa shoot dijalankan. Tak lupa juga incik photog Hafiz.. Senang bekerjasama dengan anda semua. Hope dapat peluang lagi di masa akan datang. Amin...^_^


Cik Misya : Lemah sungguh apabila disuruh senyum nampak gigi. Ngeee...

2 comments:

  1. melaram waktu raya la nanti.. mesti cantek2.. hehe

    ReplyDelete
  2. wah,,, mkin hebat lak model cntik sorang ni,, thniah,, :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...