Monday, July 2, 2012

Me in colourful wardrobe at Taman Botani Putrajaya (Part 1)

Salam semua.. Apa khabar? Sihat? Alhamdulillah saya pun sihat. Tengah sibuk berkursus ni. huhu. InsyaAllah akan selesaikan kursus selama 13 hari ni dengan sebaiknya. Doakanlah ya.:) Now time rehat. Sementara fre-free ni saya updatelah dengan anda gambar-gambar terkini saya dalam sesi photoshoot baru-baru ini. Sebagai salah sorang team merangkap Duta Kecil ESM, satu event telah diadakan di Taman Botani Putrajaya bertemakan Colourful.. Thanks to all sponsors.. Gojess Shoppe dan Butik....[err lupa, nanti akan update] Tak lupa to my MUA, Esm Aishiteru Mazz! Percubaan pertama beliau join event as MUA berjaya  menghasilkan sentuhan menarik untuk wajah saya. Thanks so much dear..:) To all photographers, thanks so much also atas kesudian hadir dan snap gambar saya.^_^ Kalan ada event lagi, joinlah ya..!

Untuk kali ni saya share dulu gambar saya dengan persalinan dari Gojes Shoppe. Pada talent-talent baru yang berminat nak join bidang modelling, dialu-alukan untuk bersama kami dalam ESM.. Empayar Siti Murni..=)













Editing terbaik.... I like it so much!=) Especially my eyes sebab besar cam anime! hehe..






Cik Misya : Kali ni memang shoot sampai lebam. huhu...

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...