Friday, July 20, 2012

In Emysticloset Emystic wardrobe.. Like a cheetah! (Photoshoot with Frens ESM Part 2)

Salam semua.. Alhamdulillah esok kita akan menyambut Ramadhan yang mulia. Tak sabar nak berterawih di malam hari. Moga diberi kesihatan dan keimanan yang tinggi untuk hadapi Ramadhan kali ini. Amin.. Salam Ramadhan juga untuk kawan-kawan semua..:)

Alang-alang ni saya share dengan anda sambungan profil modelling saya Part 2.. Photoshoot bersama Frens ESM bertemakan colourful.. Kalau nak tengok Part 1 boleh klik SINI. Jom view gambar-gambar saya hasil tangkapan photog-photog yang best! Make-up by Aishiteru Mazz manakala wardrobe by Emysticloset Emystic.. Location at Taman Botani Putrajaya. Lets view!=)























Cik Misya : Harimau bintang versi sopan.. hehe..

1 comment:

  1. serius!!suka giler sy tgk gmbr2 yg ni..semuanye cntik2!! :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...