Thursday, December 1, 2011

Pemenang Pencarian Model Butik Pengantin! Thanks voters!!

Syukur Alhamdulillah.. Aku berjaya memenangi contest Pencarian Model Butik Pengantin Sentuhan Nadhira!!! Tanpa para pengundi yang sudi meng'like' picture aku, takde rezeki aku nak menang. Thanks you so much uols!!^_^



Contest ni unik sikit sebab pemenangnya seorang sahaja. Alhamdulillah aku bertuah terpilih as a winner. Paling penting aku hargai kawan-kawan yang sudi undi aku untuk contest ni. Jangan lupa undi saya untuk 2 contest lagi yang sedang berlangsung iaitu:



Alang-alang tu aku nak promote pakej promosi Butik Pengantin Sentuhan Nadhira (facebook) yang sedang berlangsung sekarang. So, sesiapa yang nak kahwin tu, jom try khidmat butik ni k!


^_^



Cik Misya : Hopefully dapat wat yang terbaik untuk shoot with this boutique.Amin..

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...