Wednesday, December 21, 2011

Peringkat akhir undian (Top 8).. Cepat undi saya sebelum terlambat!!

Hello semua!=) Ingat lagi contest Next Al Shawl Icon dalam facebook tu? Huhu takpe, boleh refer ENTRI INI. Keputusan dah keluar? Belum lagi.. Tapi nak dikhabarkan bahawa saya terpilih dalam Top 8 Finalis!! Syukur Alhamdulillah..


Untuk finalis, proses undian kedua diteruskan. So, i need your help once again untuk teruskan menge"like" gambar saya! huhu.. 50% markah datang dari undian anda manakala 50% lagi daripada juri.. Hopefully ada rezeki saya nak berkolaborasi dengan Al Shawl dan juga Pwince Harry Photography.. UNDILAH SAYA!

Caranya... (Log in facebook dulu k)

First...... LIKE page Pwince Harry Photography

Second....LIKE my photo HERE (like above)

Dah like? Ok thank you so much! Yang telah mengundi bagi pusingan pertama diucapkan berbanyak terima kasih. Sudi-sudilah mengundi untuk kali kedua ya.;) And diingatkan tarikh tutup undian kedua ni adalah pada 28 Disember 2011!! So, jangan tunggu-tunggu lagi ok!=_+

Kalau nak shopping shawl cantik-cantik macam kat gambar bawah ni, usha-usha lah page Al Shawl ok!=)




Cik Misya : Walaupun penat promote undian, cabaran harus diteruskan! Chaiyok!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...